lørdag den 10. december 2016

Nytårs flaske kort ..




Nytårs flaske kort ..


Jeg har liftet selve grund ideen fra Ane, men kan desværre ikke finde et link :D

Start med et stk karton på 7,50*24 cm - eller vælg selv hvilken størrelse du ønsker ..
Stans en krans ud i toppen .. jeg har brugt denne die fra Die-namics..
Og så har jeg brugt en cirkel die som "frakkeskøder"




Til "skjorten" har jeg brugt hvid karton .. den samme cirkel die .. 2 stk som er limet sammen i toppen ..
Butterfly er lavet med Marianne design bow die
Og knapper er sorte perler


Det færdige flaskekort ... med Godt Nytår..

Teksten er skåret ud på min Silhouette maskine ..




Håber I kan bruge denne lille enkle tut..

Ønsker jer alle en dejlig december ..

Knus
Lone



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...