søndag den 1. maj 2016

Tutorial - baby kort ..






Baby/barnedåbs kort

Da jeg skal være mormor (til en lille pige) igen til okt, så ville jeg altså lige lave et par babykort ..
Men ideen kan jo bruges til mange andre anledninger ..




Materialer:

Hvid kortbase med kuvert 13*13 cm
Karton til layers ... jeg har brugt en sart grøn med dots og alm hvid karton
Tim Holtz Mixed Media
Hjerte fra Joy
Blade fra Marianne designs
Perler - bling bling
Satin bånd
Charm
Blomster
Jeg har brugt en tekst - men du kan bruge et baby billede - eller sætte flere blomster på
Flydende lim
3d puder


Skær farvet/mønster karton og hvid karton i 13*13 cm
Vælg en af Tim Holtz Mixed Media die og stans ud i 2 hjørner i hvid karton
Stans hjertet fra Joy ud i hvid karton
Stans blade ud enten i farvet eller hvid karton





Jeg bruger flydende lim når jeg limer de forskellige layers sammen og på kortet ..
Hjertet er sat på med 3d puder




Og så skal kortet pyntes - Jeg har brugt små perler - smal satinsløjfe med en charm og blomster ..






Flere billeder af kortet ..






Kort i andre farver - de er lavet på samme måde, men jeg har brugt en anden Mixed Media og andre dies og tekst ..





Håber du kan bruge denne lille tut og mine ide kort ..

Knus
Lone





2 kommentarer:

  1. tak for tutten - har lige fået et lille barnebarn - en lille Emma. Jeg vil bruge dit kort som inspiration. Tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for alle dine søde kommentarer på mine tutter ..

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...